Els socialistes porten a Fiscalia un contracte de Badenas per a muntar una Gestapo contra l’oposició

- Borja Sanjuan denuncia que el responsable de Vox va donar dos contractes a un empresari que apareix en les gravacions com a presumpte encarregat d’executar una cacera política
- El portaveu socialista lamenta que Catalá haja tirat a Badenas del govern “tarde i malament, quan no li quedava una altra opció”
- “El que fa Catalá és absolutament indigne. Està sent la pitjor alcaldessa que ha tingut aquesta ciutat”
El portaveu socialista, Borja Sanjuan, ha presentat aquest matí un escrit en la Fiscalia per a denunciar “al que fins ara era la mà dreta de María José Catalá a l’Ajuntament, Juanma Badenas, perquè hem esbrinat que va donar diners públics a una entitat que està a nom de la persona que apareix al costat d’ell en els àudios que s’han filtrat als mitjans per a organitzar una Gestapo interna amb la qual investigar a regidors que abans ocupàvem càrrec de govern i ara som oposició”.
Sanjuan ha considerat “greu que amb diners públics es paguen caceres polítiques que, per cert, no li han portat a trobar absolutament res perquè la gestió de l’anterior equip de govern va ser impecable”.
En l’escrit, els socialistes posen en coneixement de la Fiscalia els àudios publicats en els quals Badenas mostra “una predisposició a realitzar contractes ficticis per a finançar una campanya de persecució política en la qual col•laborarien tots els intervinents de la reunió així com un empresari identificat com José *Parés”.
Aquest empresari, prossegueix la denúncia, va ser beneficiari d’un contracte de patrocini amb l’empresa PUR BENESTAR S.L per un import total de 14.000 euros més 2.940,00 d’IVA per l’esdeveniment ‘Gestió del Benestar Emocional en l’Organitzacions, Impacte present i futur’. Igualment, també va rebre un altre contracte de 17.000 euros per unes ‘jornades d’emprenedoria per a oferir, transmetre i divulgar al ciutadà una cultura de valors i esforç d’una banda així com cultura d’emprenedoria, salut i benestar’.
Crisi de govern
El responsable socialista ha criticat que Catalá haja tirat del govern a Badenas “tard i malament. I ho ha fet perquè no li queda una altra opció. Ha intentat sostindre-ho fins a l’últim moment, tant que ha sigut Vox qui ha hagut de tirar-lo abans que s’atrevira ella a fer-ho. I ho fa, a més, mantenint en el seu govern a una regidora investigada per racista o que es va anar amb el mateix Badenas d’escapada romàntica en el cap de setmana posterior a la DANA, en plena situació d’emergència”.
Per tot això, ha considerat que el que està fent María José Catalá “és absolutament indigne com a alcaldessa. És posar a la ciutat en un escenari en el qual ha de triar entre la inestabilitat d’haver-se abraçat a l’extrema dreta o mantindre a eixa gent indigna de dins del govern. Està sent, per eixes decisions, la pitjor alcaldessa que ha tingut aquesta ciutat en la seua història democràtica”, ha finalitzat.